Hara...


Just nu är vi i hara, har putsat lite fönster och nu ska vi se film, och vilden Indra tillåter det, återstår att se =)
När Indra blir tyst vet man att hon gör hyss ... gick in till köket efter att ha ropat på henne, hon brukar alltid svara mig, men då va hon tyst..... hon satt och åt kattmat........ GOTT!

Idag har Indra varit på dagis några timmar och jag har tagit det lugnt, Zanna och Leo har gjort mig sällskap, alltid lika trevligt.. Tobias har vart iväg och fixat med hans pappas bil bytt däck och så. Och just nu e han hos pinnen i garaget... ovanligt ;)

Oxå har vi gått på stan en sväng oxå jag och Indra, vi har hittat regnkläder vi ska köpa och en pop skal jacka på rea för 399kr =)


Nu måste jag ta min buse.....

Ha en mysig kväll

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0