Hej hopp..

Nu sover Indra för kvällen... eller ja hon somnade för ca en timma sen, hur trött som hellst, somnade på en sek tror jag! =)

Idag har hon varit på dagis och lekt som vanligt, Tobias har jobbat & jobbar fortfarand..
 
Och jag har varit och hållt zanna & leo sällskap på sjukhuset, dom hade satt dom i "karantän" typ...... men sen fick dom komma hem efter "några" timmar av väntan (dom hade varit där sen igår).....
Dom är inte snabb så sjukhuset heller, fattar inte varför dom säger att " dom kommer snart" när dom inte gör det... när det tar typ yttligare 3 timmar om inte mer, fel och säga att " tyvärr så tar det lite tid.."  samma sak när en kompis var på röntgen avd och väntade, då var det samma sak, "vi kommer snart tillbaks..." Jo hej du tror hon fick sitta i... ja vad var det 4 timmar?? Utan att kunna gå någonstans bara för att dom snart skulle komma.... För att inte tala om akuten... uscha.... *klagar*

 gullungen


IALLAFALL så hämtade jag indra vid 14 och sen tog vi bussen ner på stan och kikade på stölvar =) med lågt skaft, våran lilla dam har ju lite reserver.... ;) hon fick en korv på stan och en festis, sååå gott !!

Jag köpte kvälls gröt till Indra, den ska vara mer mättande än vanlig gröt... hon fick äta den SJÄLV ikväll... hon vägrade att jag skulle mata henne.... jaja tänkte jag så kladdig kan de ju inte bli... Åh nej... inte alls ;)


  ...

gissa vem som fick hoppa in i duschen sen


Nyss va bernt hit (indras farfar) med älgkött.. grytbitar, färs och stekar/fileer... inte helt fel =))



Nä usch nu är jag trött, tror vi ska se en film och bara slöa

So long



Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0