Hundens dag


Imorse var jag iväg och köpte det jag skrev om i förra inlägget =)
Gissa om bönan blev glad när jag kom hem med gosaker !!

Håller på och tvättar lite och sen ska jag skjutsa prinsessan till brunflo,
mamma ska ha Indra tills imorrn, oxå har hon Theo oxå =) Jag jobbar
15-21 idag och 7-15 imorrn och tobias jobbar ett helt dygn.

Indra sover just nu... ska passa på att slappa lite och dricka kaffe


Trevlig helg !!



Lämna gärna en kommentar
Postat av: syster

Jag var til brunflo en sväng igår efter att ha varit hemma å gett katten mat. Kom dit bytte blöja på min son och din dotter å satte på henne pyjamasen. Sen fick hon välling och somnade i min famn helt utmattad efter en dags bus med Theo :o)

2008-04-27 @ 15:05:48
Postat av: helena

jaha ,hihi mysigt =)

2008-04-27 @ 16:46:34
URL: http://minallesegen.blogg.se

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0