Imorrn....


Är det hunden dag =)  Och då ska vi åka till en djuraffär som säljer bönans hundfoder skit billigt! ( Eukanuba)
Det är som ett "paket" man köper, en säck (15kg) och en massa andra saker till för 399kr (!!!) Bara säcken annars kostar 549kr....skita billigt och det gäller bara imorrn! Lika bra att passa på då!! Det var en kupong man skulle
klippa ut och ta med.

Åkte till hara och tvättade skitbilen...... fyfan vad skiten bara rann av den.....uscha, tror aldrig jag tvättat
en sån skitig bil någonsin, vi som ALLTID sett till att ha en ren bil... som tex minin jag hade den såg jag
alltid till att den var blänkande snygg :-) Fast ja det är ju lite skillnad på den och jettan då ;) Minin var VÄRD all sin
puts och glans och vaxning hehe

Längtar tills audin blir klar, inte så länge dit nu.... åååh vad vi ska vara ute och glida i
skönheten våran då. den är så S J U K T jäkla snygg!!!!!!!

Oxå längtar jag till sommaren, allt folk, sena sommar kvällar, grillning,
mjukglass, sola.. CRUZING... alla bilar ......

Har shoppat en massa kläder till Indra idag, skämms på mig men det är SÅ kul,
handlar jag inte till mig själv så blir det till henne istället, det blev 3 kortärmade toppar,
en super snygg skjorta, en tunika, 2 st stuprörs jeans knallrosa och knall gröna SÅ LÄCKRA!!
Jag hade typ 6st kuponger med 25-30% på varje kupong som jag anväde på alla plagg så
billigt blev det..... eller billigare iallafall ;-)

Nä nu ska jag lägga mig, är så trött, det har hänt en massa idag!

- g o d    n a t t -

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0