The end of blog.bulle.nu/helena

Nu är jag less på att min bulle blogg inte har fungerat på snart 1 månad så nu är det dags för en ny och mer "stabil" fungerade blogg! Och som man vet att man har kvar! =)

Det är en tjej som ska hjälpa mig med bloggen och ska göra den snygg! Just nu ser den inte kul ut. Jag har inte alls någon aning om hur man gör sånt!

Iallafall så har det hänt en massa här hemma på en månad... minns inte vad jag skrev om sist.... jag jobbar några dagar i veckan.. Indra går på dagis tis ons tors 9-14 ..och de dagar jag jobbar. Indra ÄLSKAR att vara på dagis, dom är ute mycket och leker, hon tycker det är så kul nu när hon kan vara med, har precis lärt sig gå med skor, hehe lite vingligt är det med det går kanon!

Indra har fått en ny vagn, en graco, super bra, lättkörd och indra älskar att sitta framåtvänd =) och hon känner sig SÅ trygg i den och vet vem som kör ..Bernt!


På torsdag ska jag hämta hennes dubbla fleece åkpåse vi beställde på barnenshus, den hade kommit idag
men får pengar på tors/fre så vi hämtar den då! Den passar super bra i vagnen, den andra vinter åkpåsen ska vi sälja iväg, alles för varm nu!

Oxå var vi iväg på Djurmagazinet med bönan, köpte en canvasbur till henne, en strl XXL för BARA 500:- Dom har nån kamanj just nu eftersom det är hundens dag på lördag!! =)  så den slog vi till på!
Nu till det roliga......Beställde ju en sån bur på internet för nån vecka sedan för 900:- samma strl och allt och jag ringde idag och då hade dom precis skickat den! Tyyypiskt! Men så fort den kommer ska jag skicka tillbaks den! Det är så typiskt det där när man köpt nått så blir det rea på den saken hehe! Nästan halva priset dessutom!! :-)

Nyss var Indra jag och Bönan på långpromenad ;) vi gick till djuraffärn fram och tillbaks hehe bilder kommer......


Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0