äh


det blev ingen bio igår..... alla verkar ju ha sett den .... seg jag :-/
kan ju inte va så dumt att se den själv kanske ??

Idag har jag bakat 

3 dubbel sats chokladbollar
4 dubbel sats kokostoppar
och Hålbullar :)

ALLTID när jag bakar så blir det alltid mindre än vad det står..
kanske är man för generös ;) fast själv gillar jag inte när det snålas
när man är någonstans och fikar!



är trött idag ....

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna

Vad duktig du är! jag har inte bakat nånting idag. hoppas att jag orkar baka nåt imorn :) Har ingen plats kvar i frysen nu :/ Kram kram

2008-08-11 @ 21:30:58
URL: http://mammazion.blogspot.com

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0