....




jag tänkte ha en kväll/em för barn och mammor =)
bjuda på fika och träffas och surra så får småttingarna leka!!

vilka är sugen på att komma ?? =)

tänkte på slutet av aug kanske...

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna

Vi viiiilllllll komma!!! Så tar jag med mig Desirée och melvin! Min faster kunde komma hit och bo med oss den veckan så jag har barnvakt alla dar!! Så jag står gärna från 15 om jag får :) jag har ju massa skatte pengar som ska betalas!! Ska bli jätte kul, verkligen!! Bara det kommer nå folk. Kul att ni e hemma igen, det va ju evigheter sen vi sågs nu! Kram kram

2008-08-04 @ 20:06:11
URL: http://mammazion.blogspot.com
Postat av: Zanna

Hm det e nåt tjorv med kommetar grejjen. Provar igen! Vi kommer jätte gärna, kan ta med mig Melvin och desirée också! Min faster från sundsvall kommer hit den veckan vi ska va på bryggan ch tar Leo :) så jag jobbar gärna från 15. har ju massa skattepengar som ska betalas :( Men det ska bli jätte kul ju, bara det kommer nå folk! Kul att ni e hemma igen, det va ju evigheter sen! Kram kram

2008-08-04 @ 20:25:43
URL: http://mammazion.blogspot.com
Postat av: johanna

Vad roligt det skulle vara =) !!

Men vi får väl se hur många ungar jag har då ;)

2008-08-05 @ 20:10:49
Postat av: Sandra

Det låter som en kul idé :-) Noah gillar ju att leka med andra ungar och jag gillar att fika och surra, så vi kommer gärna om det blir så att du fixar något. Hälsa karln och dotra di :-) Kram

2008-08-05 @ 21:42:50

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0