Laxplanka


gjorde jag idag till lunch till mig och Tobias och så hade
vi hyrt film som vi kikade på =)
mysigt!

Jag sydde gardiner av ett tyg från Ikea och det blev SÅÅ sjukt snyggt !!
Lägger in en bild imorrn så får ni se!
SÅÅÅ nöjd!

Nä om man ska återgå till arbetet då...

Imorrn slutar jag kl 16, ska hälsa på Zanna och Leo på kvällen..kul =)
saknar dom en massa nu, vi har inte setts på evigheter ju!


Hejs

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna

Va kul att du blev nöjd :) Väntar på bilden med spänning!!! Japp vi e redo, det är bara att komma hit!

Nu ska jag vila mig lite framför tv.n. Kan tänka mig att du saknar hon redan, hur länge ska hon va borta? Kram

2008-08-05 @ 20:17:01
URL: http://mammazion.blogspot.com

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0