På måndag!


..så får man lite påfyllning i visakortet och då ska Indra och jag gå på stan och shoppa kläder till henne! Hon kan typ inte ha något längre ochså har vi inte varit tillsammans en hel dag på LÄNGE och inte gått på stan på.. ja jag vet inte när det var sist!! så det ska bli mysigt! =) Tror vi får sällskap av Zanna och Leo med!!

Idag har vi choklad tema på bryggan! men det lär ju komma SÅÅ mycket folk så jag orkar inte fixa så mycket, vi har så mycket i choklad redan så det får duga, plus att vi har en massa andra grejer!

Kan ju räkna upp allt vi har:

kola kakor
kokos toppar
sylt kakor
knäckflarn
klick kakor

muffins och cupcakes ( i mängder)
kladdkaka
sockerkaka
snickers kaka
nöt kaka
chokladbollar
bullar
hålbullar

ja typ det .....

************

Indra sitter nu och kollar på tv..helt stenad :P och har precis kokat kaffe och ska äta frukost, sen kommer Linnea och hämtar Indra, hon ska vara där tills ikväll/em sen hämtar hennes farfar henne och så följer Indra med upp till stugan och är där tills på söndag tror jag! Kommer sakna ihjäl mig!!! Tobias jobbar i helgen och min mamma jobbar oxå så hon kunde inte ha henne, men hon kommer nog få det roligt i björkvattnet!

Sen börjar dagis, gud va glad hon ska bli när hon kommer tillbaks dit *ler*

Hon är ju så rolig nu, surrar en massa och börjar lära sig ord, försöker verkligen säga det vi säger..

hon säger:

Kom kom.. (har sagt "kom och ta mig..")
nam nam = mat
hej dååå, nej och hej
pippi = fågel eller pippi långstrump (film)
bäpple = äpple
mamma
pappa
en , åå, eee = ett två tre (haha)

säkert nått jag glömt nu.. =)

det går fort nu med allt...... shit vad hon kan mycket, göra samma sak som vi, städa, damsuga, dammtorka haha, säger vi till Bönan så ryter Indra till med haha låter så kul ;)

Nä nu blir kaffet kallt............

bilder och en lååång uppdatering kommer sen!

hej

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0