less


Ska vi aldrig bli friska i denna familj eller? Idag har jag ont i halsen och känner mig allmänt hängig och inte alls pigg! Blir så less på allt! BLÄ!

På lördag ska jag och mamma baka tunnbröd..ska bli skönt att komma ut och göra nått annat än att vara med Indra tventifårseven!! Klart jag älskar att vara med Indra men hon är i en grymt jobbig ålder och hon blir så inaktiv när hon måste hålla sig inne och INTE va på dagis...... hon bara måste bli frisk snart annars blir jag galen!  Och jag med för den delen!

Nu ska jag fixa middag....... undra vad vi ska hitta på idag! Verkligen ingen lust med nått..............

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Desirée

Ja julgran nu.. De är ju bara två veckor kvar till Jul! Brukar sätta upp den dagen innan men inte iår. Finns de någon speciell dag som man ska sätta upp den på lr?

2008-12-06 @ 22:21:44
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Desirée

Tror de är ganska många som har klätt den nu, vad jag har sett i allafall. Man får ju lite julmysigt längre om man sätter upp den nu. Vi skulle också ha haft riktigt gran om vi hade bott i hus, för annars får man barr i hela lägenheten och de vill vi inte ha.

2008-12-07 @ 10:44:28
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: zanna

Tack så jätte mycke för tunnbrödet idag :) Du är så snäll!! Ja haha den blev lite smal den svarta tröjan överallt, men jag har ju en tunn unge så det gör inget ;) ska ändra på mönstret till nästa tröja, men jag börjar få slut på tyg :/ Vi ses imorn :) Kram

2008-12-07 @ 19:57:08
URL: http://mammazion.blogspot.com

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0