Tid över...


Oj det var längesen jag skrev nu! Har inte haft tid eller lust att skriva på ett bra tag, just nu är vi i Hara och ska fira nyår här, håller på med middagen och Indra och Theo tittar stenade på Karlsson på taket. Indra älskar film, liksom sina föräldrar! Tror hon snart äger 15 Astrid Lindgren filmer =) Pippi, Emil, Karlsson, Madicken, Tjorven m.m helt underbara!

Fast Karlsson har jag svårt för, tycker han är äcklig, hur gammal är han igentligen?? 50??, tjock liten "gubbe" som ser ut som ett barn utan hår på huvet.... nä fy! haha men Indra gillar att titta på honom så jag får stå ut ;)

På fredag ska man jobba, kul! =)

Under julen har det varit sjukt mkt folk... alla köper blommor i sista sekund, eller skickar bud de sista dagarna!




Nu ska jag duka!


kram och...

GOTT NYTT ÅR PÅ ER   !!!!!!!!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Carro

Floristar du nu? Vart jobbar du isf?

2009-01-01 @ 21:17:45
URL: http://enlitenbitavmittliv.blogg.se/
Postat av: Carro

Floristar du nu? Vart jobbar du isf?

2009-01-01 @ 21:17:58
URL: http://enlitenbitavmittliv.blogg.se/
Postat av: Marika

Hoppas att allt är bra med er! Ja visst är Astrid Lindgren filmerna bra. Julia har allihop då jag gick med i Home enter favoriter med just dom filmerna innan hon föddes.Jag gillar dom också dessutom...ler. På söndag har vi 2 års kalas..och jag längtar massor..

Ha det bra.

Kram Marika m fam

2009-01-02 @ 09:02:10
URL: http://jojuma.blogg.se/

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0