adrenalin



igår tog jag mig en spännande premiärtur till stan med audin, shit vad nervöst det var haha
har ju varken kört eller åkt nått riktigt på 2 ÅR! sjukt kul, svettigt och nervöst =) haha !
Tror fan jag hade ett brett leende hela vägen till stan ;) SÅ KUL !!!
att kunna gasa och köra fort..... finns det nå skönare än att kunna dra på snabbt i hög hastighet ?
Farligt men så skönt! :D så det pirrar i magen

Hämtade upp Emma sen tog vi en tripp till brunflo och drack kaffe och en åkte vi till stan och sen for jag till hara
igen...... snabb dejt med Emma..... =)  måste träffas mer innan vi åker och innan hon blir borta en MÅNAD! :-O

Igår gjorde jag ju älgstek, potatisgratäng, sås och sallad och till efterrätt gjorde jag friterad banan med glass och lite sirap! SÅ GOTT det blev .. ojoj!

Ikväll ska jag jobba =)

I helgen blir det till att fixa en massa hemma tills på tis & ons

Vill gå på bio..... det är 2st vi vill se nu så vi ska kolla om vi
kan få någon barnvakt.

Puss å hej

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Tony

Finns inte många saker som e bättre än o gasa med bilen ;)

Vad ere för Audi du har?

2008-07-18 @ 11:08:08
URL: http://BuTTmAn.polisen.org
Postat av: helena

rs2a

2008-07-18 @ 11:12:09

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0