back to reality!

Jo rå nu e jag tillbaks i verkliga livet igen ;)

Jag kan säga att jag och Emma har haft sjukt roligt, mysigt och helt helt
underbart dessa 10 dagar tillsammans!! Funkat SÅÅ bra ihop!!

Idag var jag på stan och kikade lite,
Köpte en almanacka till mig själv så jag kan ha ordning i mitt liv ;) och en ny plånbok....
lite nya kläder till Indra i strl 92!!! Shit vad hon växer..det är inte klokt!! Indra fick en
dunderklumpen film som hon gillade skarpt =) en bok med kissekatter i.....

Ringde Emma... hade lite Emma-abstinens ;) och
var hon oxå på stan så vi passade på att äta lunch tillsammans och prata lite, träffade
även Zanna och Leo en stund... leo fick en fin lampa av oss! (kika i Zannas blogg..)
Sen åkte vi på olika loppisar och var HELT SJUUUK haha... ÄLSKAR loppis och auktioner!!
Jag gjorde några fynd =)

En kastrull, 4 Hackefors koppar (måste leta faten till....) och en jämtlandstallrik




Sen hämtade vi Indra på dagis och åkte till Hara och åt SURSTRÖMMING =) göööött!!
cyklade ner till bryggan och fikade med pappa och henke =) MYSIGT!

Emma cyklade nyss hemmåt och jag har lagt Indra så nu ska jag
kolla på en film jag hyrt!

Trevlig kväll !!!




Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0