Bad hairdayS

 nu för tiden

ser förjävligt ut nu, alles för långt och tråkigt,
imorrn ska jag klippa mig och göra en massa slinor och ev
tona lite lätt så det blir lite glans i håret *LÄNGTAR*
Jag går till salong Hornsberg och dom e så himla bra där,
billig e dom oxå vilket inte skadar :) nog dyrt ändå ju!
Super bra och så duktig! Rekomenderas verkligen!!

Indra har sovit hos sin farfar idag och jag och tobias är i Hara
och stökar på med audin.. jag ska snart gå ut och städa den innan dom
kommer med busungen ;)

Bönan var nyss på farmors baksida och hade ätit kyckling ben :( fan oxå!
Så nu har jag tryckt i henne sparris på burk! Det e skit bra..
Sparris lindar in allt i magen (sånt som e vasst) och lägger sig som
en hinna runt om all "bajs" hoppas det går bra, usch nu e man nervös!!


Nä nu har jag inte tid med det här!

Hej dåååå

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Anonym

2008-07-15 @ 20:54:20
URL: http://mamijs
Postat av: johanna

hoppsan.. visste inte om det var du som hade kommenterat på bloggen eller inte. Men tack så mkt för tipset, var och kollade på den idag, den verkar bra men lite dyr =( men det kanske dyker upp någon på blocket snart. Vart ska ni på semester?

2008-07-16 @ 14:52:18
URL: http://mamijs.blogg.se/

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0