Flyter bort....


Tror jag dör snart av värmen som är här nere typ nått med 30 grader!
och det ska bli varmare imorrn! shit........
Lite väl jobbigt nu så jag måste få klaga lite ;-)

Idag gick jag ner till stan och shoppade lite medans Indra och Tobias
stannade kvar här i lägenheten...lika bra det svin jobbigt i värmen,
det är verkligen så att man bara vill ligga och slöa för man
orkar inte mycket när det är såhär.........

Köpte lite kläder, nya solglasögon, ny neccesär och lite små krafs!

Imorrn tänkte vi ta båten till danmark :) vara där och kika runt bara, äta och ha de mysigt
kommer inte fatta ett skit av vad som säger... ska bli spännande!

Tycker dom pratar sjukt fult här nere haha .... skånska.. potatis moouuuuus

...

Indra somnade för en timma sen... svettig och jobbigt att somna,
hon ligger som en slagen hjälte i våran säng alles naken... bomull är väl det
skönaste man kan ha när det är så varmt... svalkar bra! Hon har varit så grymt duktig på alla
sätt och vis.. speciellt med tanke på värmen och bilresorna! Har knappt gnällt något och
har mest bara hängt med ... världens underbaraste go troll =)

Tänkte bjuda på bilder sen när jag har tid och ork, har tagit en massa

så.. vi trivs kanon här, mår super bra och har de gött ;)

Nu ska jag sätta mig och kika på tv, tobias är ute och glider med rs2an och Martina e
på väg hem!

Hej hopp !!

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0