ojoj

vilken värmebölja det blev idag då! Det e ju det jag säger,
Det verkar inte finnas något lagomt väder!
Antingen är det blåst regn och jävligt eller så är det stekande utlandsvärme...
jag vill ha mitt imellan det!! Jobbigt när det är fööööör varmt! usch!

Idag har man slöat, Indra och jag åkte till Barnenshus och gjorde
av med "lite" pengar... Hon köpte ett jordgubbs tält hihi... en pool, nya nappar,
en febertermometer som bara kräver 10 sek sen e de klart...
(är så less på den förra vi hade som det tog typ 2 min för) det blev en Lotta på bråkmakargatan film
och en madicken film =) hårsnoddar och en sån skärm man har på huvudet så man inte får vatten
i ögonen..... säkert nå mer oxå som jag glömt.... förträngt ;)

blev lite dyrt men ääääh det är våran prinsessa värd =) efter denna vecka som varit.... :o/

Dom hade majs krokar på Ica i brunflo oxå, köpte såna och dom var poppis :o)

Nu ska vi bära upp lite grejer på vinden och sen ska vi lägga oss!
Känns att man slitit i några dagar nu...... längtar tills vi ska på semester!

-- God Natt --

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna

Glöm inte pif en!!

2008-07-04 @ 07:36:18
URL: http://mammazion.blogspot.com

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0