tjuriga unge!!


Igår startade Tobias audin och den lät sååååå fin så fint...... duktig karl jag har!
Så i veckan blir det besiktning och så ska den in på rekond :)
Längtar så sjukt mkt

Inatt har Indra inte alls sovit bra, vaknat och skrikit och haft sig,
tror hon är inne i nån tjur period nu eller nått..altså mer än vanligt!
Hade vi varit hemma så skulle vi inte brytt oss utan låtit henne skrika i sitt rum,
menar det var ju inget som var fel utan hon ville bara inte sova inatt.... :O Även om
hon var hur trött som hellst ( ja ni såg ju bilden hur hon somnade i vagnen så tjurig e hon)
Men nu var vi ju i hara och vi kunde ju inte låta henne skrika som en tok där så vi tog ju upp
henne i våran säng och så blev hon SÅ vild och satt mellan oss och hittade på en massa
saker och surrade högt ... la henne oxå började hon igen...... och INGET dög..... suck!!
Så jag och Indra klev upp 7 imorse och åkte hem, kunde ju inte vara på nedervåningen eftersom
det låg någon och sov på soffan i vardagsrummet...... Åkte hem och Indra blev trött vid 10 så sov
vi ..eller jag till 12.30 och kl 13 vaknade Indra.....

Tror vi åker på affärn och handlar lite om ett tag,
sen tror jag att jag måste städa lite  om min dotter tillåter det!

Hej hopp


Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0