Äckligt ! ! ! !


Idag när jag stod i köket och plockade undan middagen så ser jag
en silverfisk eller NÅTT som sprattlar på diskbänken.... FYFAN!!!!

jaha nä nu tar jag och flyttar!
It was a sign ;) >>> Huset here we come!

Ska ringa Diös imorrn och höra om vi ska ringa anticimex
för sånna kryp vill fan inte jag ha i mitt kök!!
_ _ _

Igår bakade jag en MASSA, pratade en MASSA med Emma i telefonen,
planerade en MASSA..... åååh båda längtar som galningar tills vi ska
stå på bryggan och sälja fika, båda har drömmar om ett eget fik i framtiden..

Jag har nu bakat:

 chokladsnittar
choklad cigarrer
mocca rutor
chokladsnurrar
kokos toppar
nöt kaka

OJ vad mycke choklad det var...
aja tur det är fler saker vi ska baka sen då..
som, äppelkaka, pajer, kladdkakor, kardemumma kakor, sockerkakor
och en massa mer ;)

KUL !!
_ _ _

Igår så hade Indra ramlat på dagis och slagit hål i tungan .. usch!
men det gick bra, hon hade blivit ledsen och blött lite men det hade
snabbt gått över och sen kutade hon runt och visade tungan för allihopa
hihi sötisen! Nu är det ett jack i tungan, får se då om det läker ihop!



Nu ska jag se på tvn, hoppas de blir IKEA på lördag =) =)

hejhopp

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0