I hate them !!!!



När solen går ner kommer jävlarna fram.... blääää !!

____________


Idag har jag ÄNTLIGEN jobbat ;) har saknat jobbet... trivs såå grymt bra!!
Indra är hos sin kära mormor i brunflo och har det så bra så!

fick ett mms när jag jobbade . . .



verkade inte alls ha det så dumt ;)

Kom nyss hem och är en aning trött,
ska lägga mig och sova så jag orkar kliva upp kl 6 imorrn bitti.
Efter jobbet hämtar jag Bönan och sen åker vi direkt
till brunflo och hämtar prinsessan !


___


Här kommer lite diverse bilder =)
tagna med mobilen...


här doppar indra kaka i kaffet ;)
gissa om ungen gillar kaffe ...
 


utanför farmor.. kul att hoppa i vattenpölen.. =)
(våren)



Indra gör sig redo för en "bil"dag med pappa


*myyyys*


konstigt med grus


vackra Bönan






det var allt för idag!

Hoppas ni får en mysig lördag


~ * ~ G O D   N A T T ~ * ~

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0