mycket nu

jag och tobias jobbade igår så Indra var hos farmor, när jag kom dit så vinglade hon och var SÅÅ trött men ändå så speedad för att sova, hon hade vägrat sova där, skulle bara leka! Hon vaknade igår morse kl 10 och så skjutsade tobias dit henne innan han började, jag kom dit kl 16 ... sen gick vi till bussen kl 17 och hon vägrade lägga sig ner för att jag tyckte hon skulle göra det, icke! hon skulle promt sitta hur trött hon än var!
Det slutade såhär.... HAHA vadå tjurig ;)



Idag håller vi på och fxar här hemma, anticimex kom idag och
vis ka beställa tid tills nästa vecka för att sanera köket.. vi har fått
pälsängrar eller vad dom heter, dom flyger in och lägger ägg :-0 BLÄÄ!!!
man kan tydligen inte unvika dom annat än sanera eftersom dom flyger in om man vädrar eller nått!
usch!

nu ska jag gå ner till tvättstugan och börja montera upp databordet!

Hejsvejs!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Marika

Ett fall för rent hus kanske...:-)

Nej då jag skojade bara.. Men vad äckligt att ha såna småkryp i köket.

2008-06-16 @ 12:43:46
URL: http://jojuma.blogg.se/
Postat av: johanna

å fy tusan vad äckligt men kusar i köket :( !! Jag skulle rymma! Men så har jag en jäkla fobi också, skönt att få dit anticimex. bor ni kvar på frösön?

2008-06-16 @ 19:45:19
URL: http://mamijs.blogg.se/

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0