sicket flyt

Vad härligt det är när Indra har somnat utan en massa tjorv
och i tid :) Håller på och bakar lite ...
Idag har jag gjort en äppelkaka, klickkakor (russin & choklad i )
oxå håller jag på och gör jitterbuggare nu!

Lite trött..... men är man inte det jämnt som förälder??
det är iallafall jag, sliten känns det som.
Oxå kom jag på en sak idag, jag har HELT tappat taget om vad SMINK,
fin i håret... snygga kläder är! Helt borta, kom på mig själv det när vi
skulle åka till hara idag, jag hade håret uppsatt rakt bakåt i en tofs, mjukisbyxor,
och ett linne.... och osminkad! haha....
Usch får ta och göra ett ryck nu!!!

Nä nu ska jag fortsätta med mina kakor!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Marika

vad duktig du är som bakar så mycket.. jag skulle också vilja baka. Men jag hinner ju aldrig..



Jag har en Jättesöt rosa klänning med kort kortärmad jacka som mamma och göran köpte på Mauritius, men den är för liten för Julia. Är det nått du vill ha till Indra? Klänningen är helt oanvänd. Bara provad. Hur fin som helst.. Sen har jag typ 2 pkt blöjor 7-16 kg som inte kommer bli använda..Är det nått du är intresserad av?`

kram

2008-06-18 @ 07:12:48
URL: http://jojuma.blogg.se/

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0