...


Åh jag blir SÅ jädrans less på "visst" folk ibland,
har bara lust att ge en rejäl utskällning....
men andas en gång och låter det vara!
Orkar inte bry mig, orkar inte lägga ner nån energi det är
det fasen inte värt !
Tycker det bara är en SÅ dålig stil hur de beteer sig..

sorgligt för dom, inte för oss

- - - - - -

ÅH jag mår SÅ bra!! =) Är hur glad som hellst ... längtar tills
jag ska stå på bryggan och baka och sälja fika!
Hur mysigt och roligt som hellst!!

Ikväll var jag, Indra, Bönan, Julia, hennes kompis och pappa ner
till sjön, där pappa har båten, och det var SÅÅ sjukt fint, vackert och mysigt där..
som alltid.. men sol, varmt och vindstilla gör det extra fint!

Är det fint väder imorrn ska jag och Indra gå ner och ta en massa bilder!
Så grymt vackert...bara en solnedgång som fattas!

Vi kanske ska göra en grillplats där nere =) i sommar!
har lite planer och ideer!

Imorrn ska vi till järpen och besikta jettaaaaaan,
kommer nog inte gå igenom tror jag men det gör itna,
 orkar inte lägga ner tid på den nu.. man får ju köra en månad till
och sen ska ju vi köra rs2an!
 LÄNGTAR !!!!!



Nu ska jag se på tv, och tobias bor i garaget ;) as usual

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0