yeeah!


 Tro inte på tusan att bilen gick igenom prick fritt :) Grettski !!

Tog ju en tur till Järpen idag besikta, åt glass och stannade och åt middag,
vi satt ute, sköönt! Indra åt korv och jag hamburgare och tobias nån lövbit av nå slag!
Sen blev det surströmming i hara på kvällningen eller som sen middag.... SÅÅÅÅ GOTT!!!!!

Indra säger "hejååå" "hejhej" hela tiden nu
haha till allt och alla ;)


Annars säger hon:

" Inna ja mat "  = tror det betyder mat men hon säger det i en massa andra samanhang
" nam nam " = mat/hungrig
" tittuuut "
" MM " = ja
" nääeee " = nej (fast säger det till saker hon ändå vill ha "
mamma och pappa såklart
" brum brum "
" pippi " = fågel eller pippi långstrump
" ooooj " = om hon gör nått knas ;)


Idag kom skattepengarna oxå, och imorrn ska jag börja baka tills jag ska stå på bryggan!
Ska passa på när Indra  är på dagis några timmar!

Nu ikväll har vi varit i garaget en massa, hjälpt tobias med bromsarna och så har jag röjt grejer tills det ska rivas där!
Så just nu e jag skiiiitig !!

Nu ska jag sätta mig och kika på tvn och äta vattenmelon,
sen blir de läggdags!

GOD NATT

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna

Har du hört nåt? Annars måste ju jag också börja baka...

2008-06-04 @ 08:39:55
URL: http://mammazion.blogspot.com

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0