det här fick jag till...

saft, lingon och hjortronsylt =)



damen som provar allas skor flera gånger om dagen,
tycker det är jätte roligt  *sötis*





Usch vad jag är trött har hållt igång sen 7 imorse,
passat Indra som är överallt och ingenstans, fixat med all sylt och saft
och har handlat och fixat middagen, vi grillade idag!
DET VAR SÅÅÅ GOTT !!
Vi grillade limosin, kotletter, svamp, lök och paprika, oxå gjorde jag
min gryyymt goda vitlöks sås som man INTE kan vara utan till grillat oxå gjorde
jag klyft potatis ..var bara en god kall öl som fattades ;)

Nu ska jag lägga mig och sova

God Natt

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Hanna

Kan man få receptet på vitlöksdressingen?

2008-05-21 @ 16:43:06

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0