. . .

 kommer aldrig på en bra rubrik att börja med så det får bli en massa punkter =)

Indra vaknade 7 imorse, vi klev upp och kollade på barnprogram och myste, hon
blir i en helt annan värld när hon ser på barnprogram..så söt!!

Indra säger Napp nu... eller ja.. det blir "nappt" =)
Oxå sa tobias att hon hade sagt blöja, men det har jag inte hört än.
SÅ KUL när hon börjar lära sig ord! =)

Igår tvättade jag säkert 8 maskiner ..inkl mattorna och bönans täcke,
städade allt utom vårt sovrum..orkade bara inte!
Fixade middagen.
Mamma & Eskil kom hit och åt, och Zanna och Jonas och Leo, jag gjorde älgstek, sås av skyn,
potatisgratäng och rotfruktsgratäng och en suuuuper god sallad, den bestod av
sallad, tomat, gurka, kikärtor, soltorkade tomater, oliver, feta ... säkert nått jag glömt

Oj nu luktar det bajs här ;) Någon under bordet som är skyldig tror jag..
blöjbyte dags.

Vi ska gå ner på stan om ett tag, ha nått att göra och kika runt lite!

Ha en bra fredag

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0