Gör väl som alla andra..

klagar på det vackra vädret.... uscha det är ruggigt och kallt !! Bläääääää.. bara att acceptera eller resa bort :-)

Igår jobbade jag..och sen efter middagen satte jag och Indra oss på cykeln och cyklade
till Lugnvik och hälsade på Indras farmor =)
Hon ääälskar att åka cykel.. pratar och pratar och är SÅ nyfiken och det är så
spännande!!

Fick även veta att jag ska få ta en killes pass i höst till årsskiftet,
han ska ut och resa, säger man ju inte nej till =)
Jag kommer ju jobba hela sommaren mest och efter sommaren visste jag
inte vad jag skulle göra men nu vet jag, kul.. trivs riktigt bra där!

Just nu är vi i Hara i vanlig ordning, tobias ska ut i garaget och stöka på,
Indra har lagt sig precis och ska sova liten stund och jag sitter och bloggar lite.
Tror jag ska kolla på tv och slappa!


Tror jag ska sätta lösen på bloggen

Hörs å ses!

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0