jahaja..

Så har den dagen gått . . .

Imorse var det SÅ skönt att få sova, Tobias klev upp med Indra och jag hade verkligen
längtat efter den där sovmorgonen som jag inte fått på år och dar tror jag.....................
Sen hör jag lite svagt att telefonen ringer tobias svarar och det är till MIG..... tänkte vad nu då!?
Då är det Zanna... "Du måste komma hit och hjälpa mig.." ååååååh HAHA ;)
Åkte dit och hjälpte henne att röja i lägenheten dom skulle komma dit och börja tapetsera
 och måla och Jonas jobbade.
Sen åkte jag hem..och Zanna och Leo kom, handlade och gjorde middag
och så kom Indras farmor och åt och sen Jonas efter jobbet =)

Indra somnade för en timma sen, var en aning övertrött och vägrade sova.... drygt!!


Så nu sitter jag här och har försökt fixat trådlöst nätverk men det går inge bra....


.. Ha en bra kväll ..

image38

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna Tjärnström

Förlåt för att jag förstörde din sovmorgon! Vad skulle jag ha gjort utan dig!!

2008-05-09 @ 07:35:34
URL: http://zions.blogg.se
Postat av: helena

haha det är lugnt ;) Jaa du det kan man fråga sig :P

2008-05-09 @ 07:45:30
URL: http://minallesegen.blogg.se

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0