long time ago


Oj nu var det längesen jag skrev här,
jag har varit inne i en städ period nu ett tag viket
gör mig jäkligt trött.. plus att jag kutar efter en
unge som hittar på bus stup i ett ;)

Är utan data/internet i några veckor, därför
jag inte varit inne på msn och så på ett tag,
blir endast då vi är i hara.

Det är grymt skönt utan data!!!
var lite "datanörd" där ett tag, huga.

-----

Igår var jag och Indra på kvantum och stor handlade
och sen åkte vi till ÖB och shoppade loss en massa rengörings grejer,
oxå fick Indra en dockvagns sulky =)
Och bönan fick ett tuggben och en lång tugg knut.


Idag har Indra & jag kört åkgräsklipparen, det gillade hon.. styra och svänga
en massa och var så nöjd så ;) Allt som har ratt och hjul är roligt !
Mammas och pappas tjej ;)



nu ska jag ta och lägga mig

God Natt

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0