MITT Drömhus

image37

Ja såhär ser mitt drömhus ut, det är så sjuuukt fint, romantiskt och SÅÅÅÅ snyggt
och helt helt underbart vackert !! Finner inga ord.....

MEN det kommer aldrig hända att vi skulle ha råd med ett sånt
hus, vi ska ha hus, nångång inom en snar framtid, kanske köper vi ett färdigt eller
så kommer vi bygga hus på en tomt vi ev är intresserade av, men jag vill
ha ett sånt här hus.....

Vill bli rik ;) eller bara nån miljon då iallafall kan man väl få vinna... ;)

Nog om det.

Har jobbat idag, gick rätt bra, Hämtade Indra vid 16 tiden och allt hade gått kanon,
var inte ett dugg orolig, syster kan det där ;)
Sen var jag och Indra till Zanna, Jonas och Leo och åt middag, det var jätte gott..
Surrade lite och sen åkte vi hem och nu sover hon.... i våran säng (!!!) = Förkyld! suck....

Nu ska jag diska klart.... Regeringen kommer hem snart ;)

Bye!



Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0