vilken dag..


Indra och jag åkte ut till Hara idag (igen..) Tobias var redan där sen i morse, han åkte med henke som hade varit i stan. Indra var ute och lekte med grannens katt som är över social tror jag, haha och gick med vagnen..
Jag passade på att tok städa jettaaaan, dammsög, skurade hela bilen invändigt så nu luktar den typ gott haha!
Sen tvättade jag jettan, bytte däck och satt på dom grymt läckra......navkapslarna :-/
Aja..snart kommer audin fram! *längtar*

Kom nyss hem och har precis lagt Indra som var trött..fast ändå suttit och surrat hela vägen i bilen, sötnosen!


Nu ska jag lägga mig och sova!


Hoppas ni får en bra fredag

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0