Y o


Idag kom Theo hit efter 16 nångång, Indra och han började leka en massa på en gång.. MEN nu börjar Indra bli lite rävig, här ska minsann ingen komma och ta och leka med hennes saker :-/ Hon puttade Theo och slet av honom leksakerna....sjyyyst! Sen efter ett tag kom dom mera sams, hade på radion så stod dom och dansade på golvet. haha skit söta... typiskt man inte hade batteri i varken kameran ELLER i mobilen :-/

Efter 2 timmars effektivt lekande och springande och klättrande och jagande och ja gud vet allt så blev Indra pladdask tok trött, blev såå grinig, allt var fel =) Så jag gjorde välling till henne och bytte om till pyjamas och la henne, blev såklart protester..eftersom Theo var uppe + att hon var övertrött............. somnade efter mycket om och men. Frågade Theo om han ville sova han med, så hoppade han ner från soffan, stängde av tvn och gick in  i vårt sovrum och klädde av sig så jag kunde byta blöja och lägga honom, gjorde välling och när han druckit upp den sa han godnatt och sen vände han sig om och somnade (!!!) ööh jaha! Jag längtar tills Indra blir så stor hehe! Just det att dom kan göra så mycket själv och man kan prata med dom och man får svar på ett annat vis =) Indra brukar aldrig protestera när vi lägger henne numera utan hon förstår att "nu är det läggdags" men just idag hade hon inte tid att sova hur trött hon är var!

Imorrn ska Indra sova hos sin farfar.. vi ska på nå partaj hos tobias kompis... MEN sen efter det ska jag inte ha nån mer barnvakt till Indra på ett bra tag, känner att det har blivit lite för mycket nu på slutet, för det första är vi mycket i Hara och ränner ( mycket pga bilen..) sen har hon varit hos min mamma (världens bästa barnvakt, man kan vara helt lugn när hon är där....) hos min syster och varit hit och dit PLUS dagis några timmar i veckan! nä uscha nu ska hon vara hemma med mamma och pappa..har lite dåligt samvete i mammahjärtat för tillfället ................................. dagis 15 tim/veckan räcker =)

♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥

Dagiset går skit bra, grymt bra personal där och mysigt och lugnt, inget tjoande och så,
utan lugnt och tryggt, bra mat - egen kock =)
Indra trivs riktigt bra, brukar smyga in och se hur hon har det.. innan jag säger nått så hon ser mig,
springer hon till mig och ger mig en kram och puss och sen går hon tillbaks och leker och ska visa mig en
massa leksaker... "titta..titta" =) sen är det inte alls roligt att åka hem, då blir
lilla Indra ledsen och sur ;) haha sötsak!


Nä tror jag går och lägger mig,
Tobias följde med Pinnen på stan en sväng



~*~ G o d   n a t t ~*~

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna Tjärnström

Vad har ni gjort i helgen??? Kram

2008-05-12 @ 07:28:39
URL: http://zions.blogg.se

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0