då var det dags!


Idag blir det till att åka ner till Ikea =) KUL! fast jag har rätt ont.. drog en tand igår den näst längst in i överkäken... men jag har super ont i den som sitter längsbak, alltså den som satt bredvid den som drogs ut, oxå är det den som tar i först av alla tänder när jag ska bita ihop eller tugga och det gör SÅ ont, den är som längre ner än alla andra tänder, vet inte om det beror på svullnad kanske? Så jag kan inte tugga något över huvud taget så jag får dricka idag...... blir spännande! Det är iallafall sjukt skönt att ta varit hos tandläkaren, jag som gruvat mig i 6 år på detta (!!!) har så skräck! uscha!! Känner mig duktig faktiskt! =) Så idag kommer jag leva på ibumetin och alvedon!

Nu ska jag göra Indra sällskap och titta på playhouse disney!




Ha en bra dag!!!

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0