Ett tips till alla er som handdiskar!


nu tycker jag det är roligt att diska igen.... YES har kommit med nytt diskmedel, en lila flaska som heter "silke & orkidee" Helt underbar är den.... luktar hur gott som hellst! Grumme "hav" älskar jag oxå! Om ni inte testat dom 2 måste ni bara göra det =)

Igår jobbade jag 9-15 och det var hur kul som hellst, saknat att jobba med blommor faktiskt!

Gruvar mig för imorrn........... tandläkaren!..... ingen som vet om man kan köpa lugnande på apoteket haha! åh jag skulle vilja ha det........ undra om man kan får det där!



Nu ropar Indra på mig....


Hejs

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0