I K E A ??

 Någon som har lust att ta en tripp till Ikea i slutet på denna månad ?

jag är så j*vla velig när det gäller att hitta den "rätta" sängen till Indra så nu har jag nästan börjat fundera på att skaffa en enkel tills vidare.... skaffa en annan snyggare och lite mer speciell när vi bor i hus... =) så denna är väl inte så tokig??


skulle vilja åka till ikea i slutet av denna månad..shoppa lite bara... kika mest.. åka utan karl och barn bara ha egen tid och få kika i lugn och ro utan en massa stess hit och dit =)

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Hanna

Jag kan gärna följa med men då blir de ju en tråkig bilresa själv för dig!

2008-11-17 @ 21:34:54
URL: http://mittlivominatankar.blogspot.com
Postat av: H

ja det är ju sant iofs men då får jag plats med mer saker i bilen.. haha!

2008-11-18 @ 07:55:12
Postat av: Carro

Gick hos Eva, hon vi har nu heter Malin.

2008-11-18 @ 12:03:03
Postat av: Hanna

Sant, jag kan hjälpa dig å packa in i bilen iaf =)

2008-11-18 @ 18:04:31

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0