idag har jag . . .


städat en massa här hemma, blir ju så när man är arbetslös, helt plötsligt får man en massa gjort :) idag har jag röjt i 2st lådor vi har samlat typ "allt" i .... slängde säkert 98% av allt rat i dom, skönt att bli av med skiten! Sen har jag skurat ugnen och alla plåtar så nu är det så rent och fint så... oxå har vi burit upp en massa skit på vinden så nu börjar det se bra ut här hemma igen, hatar när grejer bara står och gör ingen nytta, vi hade en pall i köket som jag lagt typ allt på, gammla tidningar och papper och sånt, slängde papprena, satt upp en hylla på väggen för alla kokböcker och min fina kastrull jag fick av mamma och tog bort pallen, blev super bra faktiskt, skönt med tomt golv.

mmmm är rätt trött så jag ska väl lägga mig och sova.

Har företags tankar i huvudet nu igen .... haha det är inte lätt, men jag fick veta en sak i veckan som va så rätt sugen är man faktiskt! shit alltså tänk vad jävla roligt! ÅÅH! mm vi får se hur det går!

Nä nu ska jag lägga mig

Lovar jag ska blogga mer nu........ har varit lite strul senaste tiden men nu e jag tillbaks på fötterna igen :)

G´natt

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0