lördag


Jag har jobbat i 2 dagar och är tok förkyld dessutom så jag är SÅÅ trött och irriterad.. näsan klias och jag nyser helatiden, jag blir galen snart!!!! Indra har fortf sin ögoninfl. *suck* snart skäller jag på hälsocentralen! dom är SÅÅ dryg!

Indra och jag skulle baka pepparkakor idag men hon fattar ju inte haha så jag orkar inte...... bäst man bakar själv tror jag ;) hon tar sönder alla och äter upp allt *skratt* ...... ja oxå ska jag ta fram allt julpynt men jag har ingen lust alls, usch ser det bara som ett stor projekt och allt är jobbigt........ ska ta kort på min fina adventsuppsättning jag gjorde med lackljusen :)

oj vad jag lät negativ men jag är verkligen det idag!

hej

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Åsa gåsa...

2008-12-09 @ 23:50:15
Postat av: Åsa gåsa--

Hej gumman!! E ni sjuk än??? Stackare! Hör av dig så vi får dejta lite.

Kram på er åh pussa på gumman från mig.. =)

2008-12-09 @ 23:52:03
URL: http://asafunderingar.blogg.se/

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0