MAGSJUUUUUUKKKAAAA!!!!


Indra har varit klen i magen i snart 1 veckas tid, sen i lördags fick jag skit ont i magen, mådde illa, frös en massa och var så trött och hängig (hade barnvakt..) och tobias jobbade så det var skönt att Indra inte var hemma, jag sov nästan 12 timmar den natten.. huvva! Hos bernt (farfar) och betty hade Indra skritit ner sig rejält hur mycke som hellst och det var löst (magsjuka?) sen hämtade jag henne på söndag em...  jag mådde bra.. På måndagen på ringde indras farfar och då hade dom åkt på rejäl magsjuka båda två.... igår kände Tobias sig bubblig i magen och inatt har han mått såååå illa så han jobbar inte idag.. få se hur det utvecklar sig, jag mår bra än så länge och hoppas jag INTE blir drabbad, usch det är så jobbigt när båda är sjuk och måsta ta hand om en busig Indra.... har varit med om det förrut och det var inte kul vill jag säga! Värsta tanken är ju att Indra ska bli drabbad så hon kräks! Tror hennes magsjuke period är över för denna gång iallafall ........

På måndag ska jag laga mina tänder........ kommer att dö innan dom ens börjat så rädd som jag är!!! shit alltså!!  *ont i magen av bara tanken..* På tisdag drar jag och syster iväg ner till ikea =) Har lånat bil oxå så vi får plats med lite grejjs! LÄNGTAR så klart så nu har jag det jag gör, kikar och kikar på ikeas hemsida, har gjort en mapp som heter ikea på skrivbordet och sparar bilder på det vi ska köpa :-) annars kommer hälften glömmas ... ! ;)

nu blir det frukost, dagis och vika tvätt för min del.

Hej då alla FRISKA!


Lämna gärna en kommentar
Postat av: Carro

Hoppas att hon var helt frisk och smittofri när hon kom till dagis den söta lilla Indra....

2008-11-20 @ 19:54:16

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0