Stal från Zannas blogg!

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna

1. Vem är du?

Zanna

2. Är vi kompisar?

Självklart

3. Hur och när träffades vi?

Gymnasiet

4. Tycker du om mej?

Ja det är klart :)

5. Skulle du kunna krama mig?

Japp

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

Kommer inte på det nu men det finska ordet för sopsäck ;) haha

7. Beskriv mig med ett enda ord!

mångsysslig

8. Vad var ditt första intryck av mig?

???

9. Är du fortfarande av samma åsikt?

???

10. Vad påminner dig om mig?

Tårtor

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Ett drömjobb

12. Hur bra känner du mig?

Hyffsat bra

13. När sågs vi senast?

Länge sen... Men snart så!!

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Har redan gjort det

2008-11-10 @ 15:33:34
URL: http://mammazion.blogspot.com
Postat av: Hanna

1. Vem är du? Hanna

2. Är vi kompisar? JA!

3. Hur och när träffades vi? För många år sen, då blev vi systrar!

4. Tycker du om mej? Självklart!

5. Skulle du kunna krama mig? Abselut!

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Systra mi.. för att du alltid kommer va de!

7. Beskriv mig med ett enda ord! Glad!

8. Vad var ditt första intryck av mig? hmm kommer inte ihåg!

9. Är du fortfarande av samma åsikt? säkert!

10. Vad påminner dig om mig? Allt tok vi hittat på med hönor å sånt!

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Att du få va lycklig å frisk hela livet!

12. Hur bra känner du mig? bra!

13. När sågs vi senast? För länge sen! i sommras!

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Japp!

2008-11-10 @ 17:27:44
URL: http://mittlivominatankar.blogspot.com
Postat av: Suss

1. Vem är du?

Suss!

2. Är vi kompisar?

Jajjebox det tycker jag väl!

3. Hur och när träffades vi?

F tog med mig hem till dig någon månad efter att han och jag hade blivit ett par.

4. Tycker du om mej?

Kan man göra annat?

5. Skulle du kunna krama mig?

Utan tvekan!

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

Sötnosen! Ja men du är ju söt?

7. Beskriv mig med ett enda ord!

Söt som sagt var

8. Vad var ditt första intryck av mig?

Snäll (och nästan löjligt söt)

9. Är du fortfarande av samma åsikt?

Ja den där sötheten håller i sig och har smittat av sig till dotra ;)

10. Vad påminner dig om mig?

Tårtor!

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Din älskade mini!

12. Hur bra känner du mig?

Inte så bra egentligen... mest vi internet

13. När sågs vi senast?

På Johan och Liahs fest tror jag...?

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Bött åff kårse :p

2008-11-10 @ 20:38:07
Postat av: Marika

1. Vem är du? Marika

2. Är vi kompisar? Ja

3. Hur och när träffades vi? Vi träffades väl första gången på ett fik i ÖSD med våra små bebisar.

4. Tycker du om mej? absolut

5. Skulle du kunna krama mig? Ja

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Oj, kommer inte på nått

7. Beskriv mig med ett enda ord! Snäll

8. Vad var ditt första intryck av mig? minns inte

9. Är du fortfarande av samma åsikt?

10. Vad påminner dig om mig? Tårtor

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? ja du???

12. Hur bra känner du mig? inte så bra egentligen.

13. När sågs vi senast? ganska längesen

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Ja det kommer jag

2008-11-10 @ 21:02:25
URL: http://jojuma.blogg.se/
Postat av: Linnea

1. Vem är du? Din syster

2. Är vi kompisar? Ja

3. Hur och när träffades vi? När jag föddes=)

4. Tycker du om mej? Såklart

5. Skulle du kunna krama mig? Ja

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Pysselfia..säger sig själv!

7. Beskriv mig med ett enda ord! Glad

8. Vad var ditt första intryck av mig? Oj, det minns jag inte!!

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Det vet jag juh inte!

10. Vad påminner dig om mig? mönster å bullar

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Ditt Drömhus!

12. Hur bra känner du mig? Mkt bra!

13. När sågs vi senast? den 8 november i år

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Nej jag har ingen!

2008-11-13 @ 12:12:44

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0