Tid över


..för lite bloggande, vi är i Hara..kom hit igår och Indra vaknade halv 7 imorse så nu ligger hon och myser i soffan med Bönan och tittar på svamp bob fyrkant! tydligen spännande för hon är alles tyst :) Tobias har fått sov morgon, han har klivit upp tusen gånger för att Indra har strulat (som vanligt....) Hur sover era småttingar på nätterna? Indra vaknar minst 3ggr ochv hittar inte (orkar inte leta själv) nappen plus att hon ska äta välling en gång på natten annars ligger hon och grinar i hundra år och det orkar jag inte med...... men är SÅ less på detta spring fram och tillbaks helatiden, man får som aldrig sova en HEL natt.... det var längesen! Så min fråga är hur sover era troll ???




Igår vann jag ÄNTLIGEN mina favorit krydd burkar på tradera, ojoj vad nervöst det var! haha

JIE Anita Nylund


Igår tog jag och Indra bussen till Zanna och Leo och hälsa på en stund, shit vad längesen jag träffade dom och Leo har blivit SÅ stor!! Sen tog vi bussen till barnenshus och kikade på ALLA fina saker dom har och så blev jag avundsjuk på deras teutonia timmy ;) den var inte dum! sen gick vi en sväng på Ixo och jag hittade fina ljuslyktor jag ska köpa sen till jul ...

Nä nu ska jag jaga mitt troll och dricka kaffe !

Ha en trevlig helg!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Marika

Gud vad jobbigt ni verkar ha det på nätterna.. Julia sover numera från 18 tiden på kvällen och vaknar nån gång run 7-8 på morgonen. Då har hon sovit hela natten.. Men vissa nätter kan hon ju naturligtvis vakna på natten och äta välling.

Kram Marika

2008-11-14 @ 16:42:28
URL: http://jojuma.blogg.se/
Postat av: Carro

Lowa somnar oftast kl 19 och sover till 7 tiden på morgonen. Ibland händer det att hon vaknar på natten eller "för tidigt" på morgonen och då vill hon ha välling om jag är den som är vaken men är det Erik så går det bra utan. Tokiga unge som vet vem hon kan köra med... Jobbigt att inte få sova på natten, kanske det blir bättre när hon får en ny säng? :) ¨

Kram!

2008-11-14 @ 20:37:30

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0