...


Jag blir snart galen jag har FULLA tungan med blåsor som gör så JÄVLA ONT! *suck* Klipper av tungan snart och då skojjar jag inte..........

IALLAFALL så har jag haft en bra kväll med tårta (gjorde en sverige kaka m grädde..super god) Haft hela min familj här =) Har fått presenter och lotter.....(som man aldrig vinner på ;))

Imorrn börjar jag 16, jobbar dygn... tror jag ska på stan en sväng imorrn, måste på ams och fk och lämna papper så man får pengar denna månad.

Nu börjar en bra film!



Hoj!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Desirée

2008-10-16 @ 15:40:31
URL: http://ma
Postat av: Desirée

oj =) De blev lite tokigt! Jo de var väl lite mysigt och så men dom har ju ingen stans att springa på eller nå sånt.. och så får de ju inte plast nå många alls.. Men fler ggr blir de nog. =)

2008-10-16 @ 15:42:56
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0