Hemma


igår kväll kom vi hem från björkvattnet.

Aldrig roligt med begravningar, det var tungt..

Idag stökar jag på hemma, tobias familj bestämde sig för att fira mig ikväll eftersom dom inte är hemma på onsdag så jag ska göra en paj. Indra ligger och sover så jag ska passa på att stöka på lite nu....

Iallafall så funderar vi på en säng till Indra och denna var inte så dum... finns även vit,
men vet inte jag, undra om hon kommer kliva ur den helatiden..... kanske är för lite ännu !? hmmm....







Sen har babyproffsen en super fin säng som heter Troll Troll juniorsäng Philippa det gick inte att lägga in en bild på den så ni som är intresserad får på in på www.babyproffsen.se/ och söka på Troll juniorsäng Philippa så kommer den fram!!


Vad tror ni ??

Hellst av allt skulle jag vilja hitta en gaaaaammal växa barn säng, som är sliten som kan ev kan måla eller om den redan är målad och lite skavd, det är dom absolut finaste sängarna tycker jag! Men tobias gillar dom inte.....




Lämna gärna en kommentar
Postat av: Carro

Lowa har sovit länge nu utan sin spjälsäng och det fungerar superbra! Ibland har hon kommit upp några gånger men hon vet att hon ska ligga och sova så hon går snabbt tillbaka när vi säger till. Skönast är det på morgonen då hon tassar in till oss själv och kryper ner en stund i våran säng, det är härligt att slippa kliva upp. :) Lowa har en Leander säng, har haft samma hela tiden. Det är en "växasäng" som man kan ha till 12 års ålder ungefär. Det finns en annan dansk "växasäng" som också är superfin som heter Juno, har även hört att det ska finnas kopior på den...

2008-10-12 @ 19:10:47
URL: http://enlitenbitavmittliv.blogg.se/

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0