Kunde gått illa :(


Indra satt i badet i sin badstol, jag gick in till köket för att hämta mobilen så hör jag att Indra plaskar en MASSA så jag springer dit................. då ligger hon under vattnet vettskrämd och försöker ta sig upp och far i helatiden ! FYFAN VAD HEMSKT! Hon har alltså snabbt klättrat ur den och skulle som vanligt försöka ta tandborsten på handfatet oxå for hon omkull för det blev halt :( Hon bara skakade och vägrade släppa mig efter det, helt förstörd! Tror du man har dåligt samvete nu eller! Fan säger jag bara vad hemskt !! Undra hur det kommer bli nu då om hon kommer tordas bada :((

*suck*

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Marika

Fy vad hemskt! Man blir ju livrädd när sånt händer. Det hände nån gån gång att Julia halkade i duschen. Så då bara galllskrek hon när hon skulle duscha. Då köpte jag en halkmatta till badkaret och då gick det kanon igen. Bada var aldrig nått problem. Men det är så jobbigt när det händer nått sånt. Hoppas bara att hon vill bada igen. Många kramar Marika

2008-10-03 @ 07:14:56
URL: http://jojuma.blogg.se/
Postat av: johanna

Fy så fruktansvärt, men nu har du lärt dig att ALLTID ha koll, och jag med! Det går så himla fort sånt där!

2008-10-04 @ 12:04:41
URL: http://mamijs.blogg.se/
Postat av: helena

ja fy och när hon sitter i badstolen och jag bara ska hämta mobilen i köket! uscha!!

2008-10-04 @ 14:03:00
URL: http://minallesegen.blogg.se/

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0