Nirve Cruiser....


Alltså det är ju världens snyggaste cyklar!! Cecilia och Micke va här nyss och jag provade hennes fina fina och shit va skön den var att cykla på... Undra om man kan sätta en cykelsits bak.... en sån Hamax har vi.

Har kikat på dessa cyklar på nirves hemsida och här är de jag är sugen på...
 vilken är snyggast tycker ni ??

Undra om det kommer andra till våren, det är inte förrän då vi ska ha en varsin jag och tobias,
fast jag tror han var inne på chopper stuket hehe!

här är "några" jag gillar !!!

www.nirve.com/womens.asp?cat=cruiser&cid=581.02

2 www.nirve.com/womens.asp?cat=cruiser&cid=583.06

3 www.nirve.com/womens.asp?cat=cruiser&cid=565.02

4 www.nirve.com/womens.asp?cat=cruiser&cid=564.3

5 www.nirve.com/womens.asp?cat=cobranded&cid=582.26

6 www.nirve.com/womens.asp?cat=cruiser&cid=583

7 http://ohana.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename=lahaina-metallic-mauve_1623.jpg

en cykel för Indra sen kasnke ;) haha SÅ fin!!!

www.nirve.com/juvenile.asp?cat=girl&cid=562.09

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Carro

Jag har ju då en i mina ägor, den som nr 7 ungefär. Jag har haft Lowas Hamaxstol på den och det funkade. Lite trixigt dock om hon skulle ha fullt liggläge (siesta) har jag för mig, eftersom att sadeln är så bred... men det funkade absolut att åka därbak.

2008-10-18 @ 21:00:59
URL: http://enlitenbitavmittliv.blogg.se/

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0