Old things ....


Jag ÄLSKAR gamla retro prylar!! Och jag älskar att gå på loppis och auktioner !! SÅÅÅ kul och spännande och man kan hitta sååå mycket fint !!!

jag hade en sån här

www.tradera.com/Fargglad_kastrull_Arabia_Finel-auktion-75167682

men den kastade tobias (!!!) på sopstationen förra veckan gud vad ledsen jag blev :( SUCK!!!!!!!!!!!!!!! saknar den såååååååååååå............åkte tillåmed till och letade den men hittade den aldrig *sorg*  iallafall så älskar jag koppar, tallrikar, uppläggningsfat och KASTRULLER..
kolla in dessa skönheter!!!













Gah !!!!! *Kär*

Tänk bara att ha dessa på en hylla så dom syns och pryder fint ! *ler*


Lämna gärna en kommentar
Postat av: Krutrut-Lisa

Ja gud så fina!



Ville bara att du skulle veta att du kan nu köpa bullarna hos Svbtk.



Kika dit vettja! http://krutrut.com/blog/?p=1718



KRAM LISA



2008-10-21 @ 18:14:27
URL: http://www.krutrut.com

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0