Fränt!!


Idag mailade jag dom jag beställde åkpåsen ifrån för på deras hemsida står det att den är 103 cm lång, men det stämmer inte för på elodie details hemsida står det att den är 110 cm lång. Då fick jag som svar att det var bra att jag upptäckte tryckfelet och att om jag beställde så fick jag gratis frakt som tack :-) Inte dumt !!

Idag var jag och Tobias på bio, vi såg Patrik 1,5
Haha den var ju super skön ! =)
Sen hämtade vi Indra som hade varit hos farmor och då hade hon varit ledsen och haft ont i foten, och när vi kom så haltade hon........... (!!!) men hon säger inget utan går runt och haltar bara... skit skumt, hon hade inte gjort något alls, och allt är bra med foten!! Hmmm..... Bara att avvakta och se då. Hon säger ju inget den damen heller..... Haltar hon imorrn ringer jag bvc så vi får kolla upp det! uscha!!

Nu ska jag lyssna på en massa bra dream theater låtar och göra mig ett försök att få till bloggen, jag vill ha en snygg header men kan ju INGET om detta! aja får de vad jag lyckas med tillslut ;)

Ciao!

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0