host host snor och mera host


ja du nu börjar jag bli galen snart, denna jäkla förkylning vill inte släppa!

Inatt har jag hostat ..(har fått den där roliga rethostan...) är slemmig i halsen och går här och allmänt kraxar och snyter mig till som tätt....... oxå ska jag jobba dygn i em ......

SUCK!!!!!!


Oxå satt jag och stökade på med bloggen och tycker det är SKITSVÅRT!!
Vill få till en snygg header men det verkar inte funka!
Vill kunna göra nått snyggt med bilder på oss och sånt, tänk om man kunde med alla
dessa power point och sånna saker! Och varför ska såna program vara på engelska för?
Jag är SÅ kass på eng och har INGET tålamod..... sitta och översätta varje grej liksom! Nä fy!

Nu ska jag ta hand om små barna här.... Indra sover fortfarande :-O fattar inte....
Och Theo sitter i soffan och kollar på barnprogram.

Ingen konst med 2 =)




Hej hopp!


*HOST*

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0