Höstmarknad - choklad fondue


Idag stack vi iväg till höstmarknaden i Åre tillsammans med Cecilia och Micke.... vad ju inte sådär jätte speciellt tyckte vi... ska vara rean i butikerna då! Sen på väg hem svängde vi in till chokladfabriken och köpte hjortron, rödvin och getmese choklad.  Jag tycker dom är sådär..smakar inte så mycket, getmesen smakar INGET och röd vin smakade bara choklad men hjortronen var super god. Lite överskattade tycker jag allt dom är ;) Bäst av allt var fondue setet jag köpte :-) Så nu har vi köpt en massa frukt och täntljus och myst, SUPER GOTT... trist Cecilia och Micke inte kunde hade varit super mysigt om dom hade kommit ikväll... men det kommer fler helger!! =) sällan vi träffas nu, måste bli ändring på det, förrut har vi umgåtts jämt typ, ibland varje dag sen vi började lågstadiet ;)

Tobias brände en film som jag inte alls gillade därför sitter jag här ;) Ska kika efter nån fler film, skulle vilja se "why did I get married" =)



Imorrn är jag ledig och Tobias jobbar vi får väl se vad jag och gosungen hittar på!



Nu ska jag kika efter nån film!


Håj


Lämna gärna en kommentar
Postat av: Cecilia

Ja jag vet.... vi måste ändra på det. nästa helg då?

2008-10-05 @ 18:09:28
URL: http://bulleforum.se/blog/cecilia

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0