lÖrdAg


ja då var det lördag igen, vart tar tiden vägen, den
bara flyger förbi...

Idag har jag jobbat 7-15 och imorrn jobbar jag 15-21
så vi får se om jag och Indra kanske går på stan innan
jag åker på jobbet och lämnar henne i torvalla hos Linnea,
Hon var där idag med och har haft jätte kul, lekt hela dagen
med sin kusin :)

Har städat här hemma och är SÅ trött.... Indra tittar på pippi för andra
gången ikväll och äter majskrokar... och ska bara ha "me och me" (mer)
men nu får det vara bra för ikväll, nu när jag skrivit klart bloggen
så ska hon göra det vanliga

dricka välling
borsta tänderna
ta på pyjamas
pussas och sen lägga sig

Sen ska jag kika på filmen jag hyrde idag

Skönt och vara ensam


Ha en trevlig lördag allihopa!


Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna

Ska du gå på stan på en söndag?

2008-09-06 @ 20:46:15
URL: http://mammazion.blogspot.com

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0