Ny dator


Ja nu har vi våran nya dator här! Känns riktigt bra kan jag säga,
tillbaka till verkligheten :P

har saknat bloggarna, tradera, hemnet, op, blocket .....

haha =)


Idag fixade jag träningskortet på fristilen!
Känns lite nervöst att börja på ett "nytt" ställe....
Hoppas jag inte dör första passet bara eller att alla
tittar ut mig.... känns ju så när man börjar...

Indra har precis lagt sig.... lite sent kanske men men..
hon ska på dagis imorrn, första gången på 2 mån snart,
vi gick dit idag och berättade att hon skulle komma och så ville inte hon
därifrån för hon skulle leka med alla hon kände där! Ledsen och arg blev hon!
Kul att hon trivs SÅ bra där :-)

Idag var vi på bvc och vägde och mätte och fick en spruta som
inte alls var nå poppis :( uscha!

hon var 81,5 cm lång och vägde 12,1kg

herregud va fort det har gått med allt!!!



Nu ska jag kika lite på tradera och sen ska jag kolla på tvn!

Ingen som är sugen på en fjolårets pop overall i strl 74, RÖD!


Hejhopp!

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0