OOOOkey!


Fan alltså vad jag är less nu :( Nu är det så att jag var in på hamngatan och testade elodie details åkpåsen och den ÄR för liten för Indra nu.... alltså hon hade typ 5 cm tillgodo vid fötterna typ och det funkar ju inte :( SUCK! Fattar inte varför dom inte gör dom längre..barn åker ju i vagnen så mycket längre än typ 1,5 år eller!? aja så nu ska jag leta mig någon annan åkpåse till henne.... eller sovsäck! Men det var ju denimen jag älskade :( buhuuuuuuuuuu!!!!!!!!!

Ja oxå tyckte doktorn att det inte var nått fel på Indra alls, han sa.. " jaha och den här damen haltar väl inte" ÖH nähä men ALLA runtom ser ju det........ han kikade lite på henne och sen gick han.. och kom inge mer :-/ knäpp! jaja vi får avvakta och se då..... han vad skum iallafall ........ iofs tycker jag de flesta läkare är konstig !




Nu ska vi äta sen ska jag börja leta en ny åkpåse igen då..... Blä!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna

Vad trisst att den va för liten... Du det syns jätte dåligt på din vad du skriver, färgerna är för lika varandra så jag måste markera texten för att se vad du skrivit.

2008-09-23 @ 18:29:08
URL: http://mammazion.blogspot.com
Postat av: Marika

Jag håller med.. Bryt av med en annsn färg så blir det nog bättre.

kram Marika

2008-09-23 @ 21:07:50
URL: http://jojuma.blogg.se/
Postat av: helena

Det var ett himla tjat ;) på våran data ser det super bra ut! =) jaja

2008-09-23 @ 22:04:17
Postat av: Marika

Nu är det kanon.

Jag önska jag fattade nånting av hur man ändrade utseende. jag hade ju Jocke till hjälp när min ändrades det lilla.

kram

2008-09-23 @ 22:15:46
URL: http://jojuma.blogg.se/

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0